koiruuksia

erään karvaperheen touhuiluja ja aatoksia maailman menosta

lauantai 10. joulukuuta 2011

Lumipeto Emman Seikkailut

lötkötys.. :D
Mä tossa just tulin koirapuistosta äidin kanssa. On ihan mahtavaa, kun lunta sataa ja puistokin oli nyt kaunis,luminen! Ei enää kuravelliä...vaikka kyllä mä siitä mutapainistakin tykkään! Varsinki jos joku komee kiva uros tulee painimaan mun kaveriks!:)  Äiti vaan sanoo, että menen inhottavan likaseksi, mutta mua ei haittaa! En oo mikään hienostelija, vaikka nätti neito oonkin! Mutta mä inhoon kastumista ja pesua, joten siksikin on kivaa tää lumi!
Me leikittiin äidin kanssa lumipallon heittelyleikkejä, se on kivaa ja mä osaan ottaa hienoja koppeja, en vaan tajua yhtä juttua!mihin ne pallot sitte hajoaa ja häviää?!!
Ei se tuo äiti jaksanu mun kanssa kauan riehua, alko valittaa että hiki tuloo ja väsyttää. siis tylsä!! Mutta sitte mä löysin oikeen sielun kumppanin!! <3 Puistoon tuli leikkikaveri ja sen nimi oli Osku ja se oli myös löytökoira! Kuulema sitä oli lyöty kun se oli pieni ja se oli myös arka kuten minäkin, mutta tultiin heti hyvin juttuun ja leikittiin pitkään hippasta! Se on mun lempi leikki!!

Kiva, että mulla on puistossa kavereita joiden kanssa leikkiä, kun ei tuo meijän pappa leiki mun kanssa. Se vaan aina komentaa mua, ku mä haluisin leikkiä..siis hieman tylsä tyyppi, mutta on se mulle silti tärkeä ja rakas. Lenkillä seuraan sen liikkeitä tosi tarkkaan ja pidän huolen ettei se mee liian kauas minusta! Onhan se jo vanhus, nii pitää jonku huolta pitää.

Oi mut nyt mua väsyttää..!!'*iiiiso haukous* Äiti tilasi mulle uuden pedin, jossa en alkuun suostunut makaamaan, koska se oikeesti kahisee tosi kammottavasti! Äidin mukaan se oli kallis ja erikoiskestävä ja pehmeä ja plaa plaa..mutta mä en oikein oo sen hienoutta tajunnu? Toi pappa siinä näkyy loikoilevan aina. Mutta ei se mitään, mulle kelpaa sänky tai sohva :D no mut hetkinen, nyt mä kellahdan kyllä siihen uuteen petiin, koska makkarin ovi on suljettu..(selvästi mun kiusaksi!) Oon meinaa niin poikki tuon lumikirmailun jälkeen, että nyt mä en jaksa kahinasta välittää...lumisia unia! T: EMMA

Tessu ja "Emman" uusi kammottavasti kahiseva peti :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti