koiruuksia

erään karvaperheen touhuiluja ja aatoksia maailman menosta

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Emman kohkaukset osa:1000

Tänään mulle sattui ihan tyhmä juttu. Äiti oli töissä ja iskän kanssa nukuttiin päivällä sängyssä, ku iskä on kuulema kipeenä. Mä meen tietenki äidin paikalle aina ku äiti on pois kotoa. On se kivempi paikka kuitenki ku oma peti. Useimmiten saan siinä ollakin ihan rauhassa. No mulla oli tosi makoisat unet menossa, ku ihan yht`äkkiä hävis sänky alta! Takamus pyörähti yllättäen reunan yli ja mä säikähdin ihan kamalasti! Hädissäni koitin tassuilla tarrata iskästä kiinni, mutta enhän mä kunnon otetta saannut  kun tämmöset hassut isot  käpälät..Iskä säikähti ja sain vahingossa aikaseks komeet naarmut kynsilläni sen käsivarteen! sitte säikähti Tessu, ku mä jysähdin melkein se niskaan. Tietenki sekin makasi just siinä kohtaa lattialla ja syöksyi äristen makkarin ovesta pihalle. Selvästi suutahti mulle, ihanku mä oisin tahallaan hypänny sen päälle!? Mä en oikein tajunnut mitä tapahtui ja säikähtäneenä pinkaisin pakoon itsekin, tessun perään. Olipahan meillä kaikilla herätys! Siis säikähdettiin kaikki ihan sikana!

Mä oon kuullut, että nämä ihmiset viettää pikkujouluja. Olen myös huomannut, että ne vetää keksiä joskus naamaansa tuossa kahvipöydässä, mutta miksi mun syömät keksit lasketaan niin tarkkaan? No päätin tässä eräs päivä ottaa vahingon takaisin! Kun iskä lähti ton pappakoiran kanssa pihalle, mä varastin pöydältä äidin ostaman pipari laatikon. Ihan hyvä olla näin iso! pää ulottuu sopivasti tuohon keittiön pöydän reunalle, hih.. Mulla oli ihan yksityiset pikkujoulut ja kerranki sain tarpeekseni keksiä!! 350g siinä oli, niin äiti sanoi, kun se päivitteli syömieni piparien määrää. Mutta ei se mitään. Mä sain vielä päälle piimääkin, se on mun herkkua! Koska nuo ihmiset on kuullu jostain, että se auttaa vatsan toimintaan. Ne epäili, että mun maha menee sekaisin niistä pipareista...no eipä ees mennyt! :D
 T: Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti